Studio POS – Professional Organizing & Styling heeft een vaste werkwijze; Het Let’s Go! – pakket. Hierdoor is de werkwijze voor elke klant hetzelfde en vooral helder! Wat onze werkwijze bijzonder maakt, is dat het advies juist voor elke klant ánders is. Elk advies en aanpak is op basis van de wensen en behoeften van de klant. Vanuit Leiden hebben we gemakkelijke routes naar onder andere Den Haag, Rotterdam en Amsterdam.


Let’s Go -pakket:

1. Telefonisch consult
2. Intake op locatie á 1 uur
3. Adviesplan
4. Vervolgafspraak op locatie á 1 uur bespreking adviesplan

De kosten van het Let’s Go-pakket zijn € 180,00 excl. BTW.

Koffie en aantekeningen

De begeleiding bestaat dus uit minimaal twee afspraak momenten. U ontvangt een adviesplan zowel digitaal als hardcopy, want wij geloven nog in het ouderwetse schrijven en afvinken van lijsten. In het adviesplan wordt de huidige situatie omschreven. De wensen en behoeften en de knelpunten komen aan bod. De knelpunten zijn er om van te leren. En ‘last but not least’ de oplossingen, oftewel; hoe gaan we het aanpakken. Met een waslijst aan tips & tricks zorgt u ervoor om ook een pro te worden op het gebied waarvoor u Studio POS heeft ingehuurd.

Overige kosten

Wenst u Studio POS nog in te huren voor overige werkzaamheden? Wij helpen u graag!
Professional Organizing op nacalculatie € 60,00 per uur.
R
eiskosten € 0,19 per km buiten 10km.

Studio POS heeft ook cadeaubonnen, al vanaf € 10,00! Leuk om te geven aan iemand die onze hulp op het gebied van professional organizing & styling goed kan gebruiken. Óf leuk om te krijgen als aanvulling op uw eigen budget of als uw eigen budget niet toereikend is.
Mail ons om een cadeaubon aan te vragen en ontvang deze binnen 2 dagen thuis.